miércoles, 5 de noviembre de 2014

Verbas sem significado

Iso que din que as palabras non serven para nada, non e certo. Parece que non fan nada, porque como palabras non din nada, o que contan e que están alí, e como están expresadas. O raro seria non velas alí porque entonces seria cando se botarían de menos, cando non sabes o valor que teñen ata que un dia non chas din, pero total, como non serven para nada. 

O que pasa e que esas palabras en si mesmas non din nada, sen que transmiten o que eu sinto, o meu sentimento hacia ti, porque cando ti eu estou estresado, ou non me saen as cousas, ou enfadado, esas palabras que non din nada fan que una imaxe de ti se me apareza dentro de min e mirándome faga que todos os meus sentidos lle dean un impulso o meu corazón para que este recobre o ritmo de novo e o cerebro pouco a pouco volva a funcionar. 

Porque si, o fin e o cabo son só palabras, que lidas o azar non significan nada, pero lidas da túa boca signifícano todo.


No hay comentarios:

Publicar un comentario