miércoles, 5 de noviembre de 2014

Queroo

A vida e unha cova
Escura
Que hai que atravesar
E polo camiño
Atópaste
Con antorchas
Cordas
Cousas que che facilitan o paso
E en cambio
Barrancos
Cascadas
Que o dificultan
Dentro dos seus diferentes camiños
Profesional, sentimental, etc
Pois
No sentimental
E como si
De repente atopara
Un pasadizo
Todo iluminado
Simétrico
  perfecto
Diante de min
E tivera que elixir
Se seguir pola gruta caótica
Qoe estou agora
Qoe xa ma coñezo
E non terei medo a sobresaltos
Ou coller esa gruta
Onde a rocha gasta non é rocha senón mármore branco perfecto e pulido
E onde todo e perfecto
Un pasadizo
Onde todo esta
O mais parecido aos meus gustos
Todo adaptado para que eu esteña o mais cómodo posible
Na miña travesía
E algo novo para min
E sempre que atopei ese tipo de grutas
Que non eran nin tan parecidas por asomo
E as tomei
Acabei volvendo atrás
Ou feito polvo
E non avanzei nada
Pero
A pesar diso
Sinto a necesidade
De tomar esa gruta
Perfecta
E de arriscarme unha vez mais
Porque esta vez sinto que e diferente as demais
Eu nn a busquei
Apareceu de súpeto
Para a miña sorpresa
E tiven tempo de inspeccionala
E vela
E é perfecta
Na súa estrutura
E sinto que metín un pé xa dentro dela
E quero metelo outro
E comezar a andar
E deixar a atrás
Esa carga que levaba as miñas costas cando ia pola outra gruta para esquivalo desniveis
Porque na túa
Son livián para andar
Cara adiante
Sen nada que temer
Porque teño uns bós pilares fortes que aguantan o peso
Quero entrar dunha vez por todas pese os avisos ou advertencias do pasado sexan internas ou externas
E agarrarme ao pasamáns
De frío e branco mármore
E avanzar xunto a ti na luz
Lonxe da escuridade na que agora mesmo estiven salvando pouco apouco con apaños
Iso rematou
Quéroo

E quero escudriñar as túas entrañas ata a fin..




No hay comentarios:

Publicar un comentario