miércoles, 5 de noviembre de 2014

Farto

Estou farto, farto de todo. 
Farto de tirar pedras o meu tellado, farto de aguantar o peso encima das costas.
Farto de fracasar en case todo o que en realidade de importa de verdade, porque de que serve chegar ata a meta se por un erro, retorno a saída. 
Estou farto dos malentendidos, das casualidades, de non facerlle caso aos meus sentidos e facerllo ao meu corazón. Farto de enganarme as veces, farto de caer nun segundo e erguerme en dous, farto de arriscarme a dar un paso e retroceder tres. Farto de estar todo o dia distraído, farto de perder o tempo, farto de min e farto das consecuencia dos meus actos. Farto de ter que autorealizarme, farto da mesma rutina todos os días, farto de que as cousas non merecen a pena. 
Farto do simple, farto do abstracto, farto de palabras e explicacións. Estou farto, farto de todo, pero sigo famento.


No hay comentarios:

Publicar un comentario