jueves, 1 de julio de 2010



Aquí presento un debuxo que aparte de estar feito da miña man a motivación externa tivo moito que ver en que retomara por iniciativa propia de novo o mundo do debuxo. Este debuxo, que para min que me pasei co negro e me saiu algo deforme, era un debuxo que comezara a facer fai moito tempo, ainda que so tiña un pequeno boceto. O Aragorn que ahi sae teñoo en grande nun poster na miña habitación, polo cal fun mirando con todo detalle :P

Espero que vos guste, amin desde logo para volver a collelo hábito, non me desagrada.

Pd: Ahí o tes VAL jaja graciñas x todo ^^

3 comentarios:

  1. desculpen o dobrado do folio, pero levaba asi polo menos case 2 anos no caixón xD

    ResponderEliminar
  2. DIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS! Eres un craaaaack! En serio, e dicias que estaba mal... Madre de Dios, se ti debuxas así agora, ¿cómo debuxabas antes? Buah, unha obra de arte, de verdade!

    Parabeeens ^^ e sigue a desenrolar (se e que se pode facer mellor), ese talento, porque estás realmente dotado :P

    P.D.: A espera mereceu o resultado... E grazas a ti, non se ve algo coma esto todolos días!

    ResponderEliminar
  3. encántame! muy bon dibujo!
    pd: si k saiu algo virollo xD

    ResponderEliminar